Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Нємцева О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Нємцева О. О. 
Структура інформаційно-психологічного впливу [Електронний ресурс] / О. О. Нємцева // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - № 4. - С. 42-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2015_4_11
Проведено аналіз структури явища інформаційно-психологічного впливу. Зіставлено різні версії складових цієї дефініції, уточнено суть використаних формулювань у комунікативному аспекті. Конкретизовано терміни, часто вживані як синонімічні, скореговано понятійну базу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 331.418 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Нємцева О. О. 
Організація дозвілля як комунікаційна технологія інформаційних програм українського телебачення [Електронний ресурс] / О. О. Нємцева // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2016. - № 3. - С. 119-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2016_3_23
Розглянуто організацію дозвілля як комунікаційну технологію, що набула широкого вжитку в інформаційних програмах сучасного українського телебачення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 301.682 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Нємцева О. О. 
Інструментарій інформаційно-психологічного впливу телебачення [Електронний ресурс] / О. О. Нємцева // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 1. - С. 104-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_1_19
Здійснено аналіз інструментарію інформаційно-психологічного впливу (ІПсВ) телебачення. Розглянуто засоби, за допомогою яких ІПсВ реалізується на сучасному українському телебаченні. Запропоновано власний підхід до визначення складових інструментарію ІПсВ. Досліджено суть кожної з них.
Попередній перегляд:   Завантажити - 198.924 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського